- PASLAUGŲ TEIKIMO TERMINAI IR KAINOS
- Klientas Paslaugų teikėjui sumoka avansinį mokestį: 50% nuomos kainos. Data paslaugoms nėra rezervuojama, jei mokestis nebuvo sumokėtas. Klientas privalo informuoti Paslaugų teikėją apie padarytą pavedimą į banko sąskaitą jei nėra mokama grynaisiais pinigais.
- Klientas įsipareigoja sumokėti visą sumą už suteiktas Paslaugas ne vėliau kaip 24val iki renginio pradžios.
- Klientas įsipareigoja sumokėti visą sumą už suteiktas Paslaugas: likusią sumą nuo sąmatos patikslinus ir atlyginant visas faktines išlaidas, atsiradusias teikiamų paslaugų pagrindu, t.y. floristiką ir dekoracijų nuomą, tekstilės nuomą, spaudą, žvakes ir kitas kliento pageidavimu faktiškai patirtas išlaidas.
- Klientas už sudužusį ar kitaip sugadintą inventorių ar jo dalis moka sugadinimo/negrąžinimo priemoką, kurios dydžiai yra neginčyjami. Daiktas laikomas sugadintu, jei yra nepataisomai arba smarkiai sugadintas ir/arba kai jis praranda estetinę išvaizdą ar nebegali būti kokybiškai naudojamas pagal paskirtį.
- Sugadinimo/negrąžinimo priemoka mokama tą pačią dieną po renginio, Paslaugų teikėjui patikrinus inventorių. Tuo atveju, jeigu renginio pabaigos laikas yra vėliau nei 22:00 val., Paslaugų teikėjas turi teisę atlikti patalpų patikrą kitą dieną bei informuoti Klientą apie užfiksuotus patalpose esančio inventoriaus ar turto apgadinimus ir (arba) sunaikinimus.
- Už daugiau nei 15 min pradelstą laiką, Klientas turi primokėti atitinkamai, pagal sutartyje nurodytus įkainius.
- KLIENTO ĮSIPAREIGOJIMAI
- Klientas įsipareigoja:
- Laikytis sutartų paslaugų plano, o atsiradus poreikiui daryti pakeitimus (pvz. keičiasi svečių skaičius, maisto ar kiti paslaugų teikėjai, dekoro stilistika, užsakomos papildomos paslaugos ir pan.), apie juos privalo pranešti ne vėliau kaip likus 2 savaitėms iki renginio pradžios (jeigu renginys užsakytas likus mažiau nei 14 dienų iki renginio pradžios – informuoti ne vėliau nei savaitė iki renginio pradžios). Priešingu atveju Paslaugų teikėjas negali užtikrinti, kad pokyčiai bus sėkmingai adaptuoti ir išpildyti kartu su sutartu paslaugų teikimo planu.
- Tausoti studijos patalpas ir joje esantį inventorių ir atlyginti nuostolius, patirtus dėl apgadinto/sugadinto inventoriaus, kaip nurodyta 3.4. punkte.
- Nesivesti į patalpas gyvūnų.
- Laikytis LR įstatymų dėl triukšmo ribojimo ir netriukšmauti bei garsiai neleisti muzikos po 22 val. vakaro.
- Leisti laiką tik Nr. 306 patalpose (studija), išskyrus atvejus, kai reikia pasinaudoti bendromis patalpomis (sanitarinis mazgas, bendra terasa).
- Nerūkyti patalpose bei be suderinimo su Paslaugų teikėju ar jų įgaliotu asmeniu patalpose nenaudoti dūmų generatorių, konfeti, pirotec
- Negavus Paslaugų teikėjo leidimo pernešioti patalpoje esantį materialųjį turtą ir inventorių.
- Nelaikyti atidarytų Studijos patalpų durų, išskyrus atvejus, kuomet yra reikalinga patekimas į patalpas arba iš jų. Studijos patalpų durys yra laikomos atidarytomis savavališkai tuomet, kada šis veiksmas trunka ilgiau nei būtina Klientui arba Kliento svečiams patekti į patalpas arba iš jų.
- Klientas įsipareigoja:
DĖMESIO! Jei klientas nusprendžia rezervaciją atšaukti mažiau nei 2 savaitės iki rezervuotos datos, sumokėtas avansas NĖRA grąžinamas.
Atlikus avansinį mokėjimą, patvirtinate, kad su taisyklėmis susipažinote.